Februari 2004 kör återigen vidare...
Toppen Tovas mamma att du fixade en ny, jag såg igår att fen hade gått ut, men fann inte ork och tid att starta en ny
Jag känner mig inte redo för kalas, är inte sugen att planera så jag vet inte hur jag ska göra faktiskt.
Elsa önskar sig mest en Skrållandocka och det ska hon få, + lite pärlor och pyssel.
Elsa växlar från stor och förståndig till liten djävul. Vi hade enorma problem igår då hon vägrade lyssna och göra som vi sa. Hon fick TVförbud och blev förbjuden att ligga i vår säng på kvällen och natten. Det är ju pinsamt att hela tiden få säga åt henne i butiker och dra ut henne från affärer vilt skrikandes, men vad gör man. Dessutom är Alice i sin härliga 4-årsålder och trotsar sig blå. Vi har riktigt kul just nu...
Jag tror inte att de hälsar på förkoleklassen förän senare i vår. Men jag har genomfört skolvalet och fått en platserbjudan på andrahandsvalet vilket stressar mig oerhört, mest för att jag inte har hunnit gå på infomöten än och sånt. Svårt att veta vad vi vill.
Ja det är lite läskigt att hon är så stor att hon börjar skolan i höst..
Måste bara berätta:
Igår hade Elsa avslutning på simskolan och hon har tagit 8 simmärken *stolt*. Så vi köpte alla och en märkessköld och satte upp i köket. Jättekul. Synd att fortsättningen är i sommar i utomhusbadet, intensiv i 2 veckor. Det kommer hon aldrig kunna gå på.