Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Bossan: Vad härligt med bröllop och semester! Och tack för välkomnandet.
Bossan: Vad härligt med bröllop och semester! Och tack för välkomnandet.
Mitt Hcg verkar gå upp, men det är väl knappast någon garanti för att dert finns ett foster. Jag tog ett nytt ClearBlue i förra veckan och var då litet undrande att det bara stod v. 2-3 (dvs. läkares datering v. 4-5). Nu tog jag om testet i dag och då stod det v. 3+ (vilket jag trodde att det skulle vara redan förra veckan), vilket motsvarar v. 5+ på det sättet vi räknar här. Detta innebär ju att Hcg har gått upp sedan förra veckan, så ännu är inte missfallet på gång. Men det kommer naturligtvis, om det bara är en tom hinnsäck i kroppen.
Mamsie: Vi kommer att åka ut till landet i dag, trots allt. Det var planen, att jag och lillen skulle mysa på landet tills hösten kommer och att min man kommer ut på helgerna. Om det blir ett negativt besked på måndagens VUL så kanske jag inte åker ut igen, för då blir det garanterad missfall, antar jag. Det finns dusch i alla fall.
NicholasMamma: VIlket härligt sommarbröllop/-dop!
Grattis och trevligt att "ses" evanor och Melou.
isabelle: Så oerhört sorgligt. Ta hand om varandra. Varma kramar.
Att orka och att våga? Det kommer ni att komma fram till så småningom, hur ni känner det. Varje situation och människa är unik. Om man orkar eller inte beror inte på att längtan är större eller mindre. Det finns så mycket som spelar in. Vad fint att er pojkes aska läggs i en minneslund.
Här siter man och njuter av solen på landstället. Senare ska sonen och jag in till Norrtälje för att gå till apoteket och ta en god fika.