Gomorron damer!
Det är
dags att påbörja vår "varannandags" efter mensen, så igår bad jag maken byta lakan i sängen; "det går ju inte att smutsa ner smutsiga lakan - mycket trevligare med rena"
Oj så kvick han var på att byta lakanen
Och han nattade lilleman, la sig tidigt själv och låg och väntade med "kompisen" i givakt.
*s* Ja, de är roliga de små snoppdjuren
Tesked, körde ni med säkra perioder? Väninnan körde med avbrutet. De fick också en "hoppsan"
Belly, kram till dig o de dina!
Förra gången det krisade så friade din sambo. Den här gången gör han svåra tunga erkännanden. Nästa gång säger han något annat som får dig att hoppas på en gemensam framtid. Eller så förklarar han och bedyrar att du är hans räddning, att du är DEN utvalde unika fantastiska människa han inte kan överleva utan.
Hur många gånger ska du gå på det?
Jag är orolig för att du kommer att bli gravid gång på gång och mista barn efter barn. Hur länge ska du orka? Är dina barn värda det här?
Hemulan, det låter knepigt med dessa blödningar, men gyn borde ju veta vad de pratar om?
Happiness, bilbärgare!!! En bil får inte stå oslaktad länge i GBG - inte ens i snöoväder...
Anna, *ordlös*. KRAM!
Idag är jag ledig. Skööönt! Ska se om jag hinner ikapp med lite ogjort pappers- & telefonarbete.
Vaknade med huvudvärk kl 4 men dett ha lättat lite nu.
Ska sova/vila/slappa i sängen en stund o se om morgonens värkpiller, välling o kaffe gör människa av mig.
Man ska lyssna på sin kropp:
bit.ly/nemi_100202
Vi ses senare!