Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Super söt....en sån vill jag också ha =)
Vilken söt klänning hon hade på sig på första kortet.
Letar efter en söt liten klänning till min bebbo men inte hittat nån än.
Det kommer =)
Kram
Jo hon har vänt sig och ligger mot en nerv tror jag. Vänster höft gör så ont i bland...kvinskarp smärta och benet viker sig. Fått utegångsförbud av min sambo nu i dag (då jag tänkt smita i väg med Mamsie och hämta ut min babybox från pampers).
Annars mår vi kanonbra och allt är klart hos oss...hon är så välkommen att dimpa ned när hon helst vill.
Min knasiga mamma har passat på att sluta röka och är på sitt allra BÄSTA humör haha. Hoppas hon lyckas denna gång. Hon är ändå 71 år, men hon och en vännina vill åka två veckor till Gran Canaria nästa feb så nu ska det sparas. Bra att ha ett mål tycker jag.
OCH underbart med en rökfri mormor!!!
Nu ska jag och magen gå och vila.
Milk>> en syrgas tub med andningsmask borde du ju kunna få tycker jag..det är ju ändå GANSKA viktigt att kunna andas!!
kramar till alla
Milk>> Bara en vecka sen hon vände sig och är inte fixerad än...kanske aldrig blir det heller...
De säger ju att omföderskor..kanske inte fixerar sig alls men hon ligger rätt i allafall.
Längtar efter BRIEost, stark svettig salami (spinnata romana) och en iskall isfylld whiskey och cola drink.........men mest av allt längtar jag efter BEBBO!!
Blir Körslaget och en kopp tea..inte så dumt det heller.
Morotstårta till.
Mysigt ändå.
kram alla
Utdrag från Livsmedsverkets hemsida:
Här är hela länken: http://www.slv.se/sv/grupp1/Mat-och-naring/Kostrad/Gravida/
Orkar inte köpa Salami och sen vänta på den i tre dagar. Gjorde det till jul dock.
Men det är inge synd om mig.....herregud...bebis är ju vad jag ville ha...kan äta Brie hela livet sen. Men klart man kan längta lite ändå.
Kram
Vi gjorde KUB i Gbg genom att jag var 39 då, när det var den veckan.
Vi hade ja typ tur och fick kanon resultat och blev aldrig erbjudna ens att gå vidare med FVP eller MKP.
Vi VAR dock helt inställda på att gå vidare om det hade varit ens halv "dåliga" resultat.
Men det där måste vara upp till var och en.
Fick ta blodprov ett par dagar, upp mot en vecka innan sen fick vi åka till Östra Sjukhuset för KUB UL och NUPP. Fick provsvaren direkt. SKÖNT.
Jag var lite nervös eftersom jag var 39 år och ganska överviktig. Min sambo var cool som en filbunke...han "visste" det skulle gå bra sa han.
När vi gick därifrån kom en tår av lättnad.
Så var det för oss med KUB =)