Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
esther123 skrev 2010-03-06 11:27:59 följande:
Hej alla! Hoppas ni mår bra! Jag har just kommit hem från en veckas rehabilitering på Saltsjöbadens sjukhem. Där hade de inte trådlöst nätverk, som på Thorax. Jag kommer omöjligt kunna läsa allt vad ni har gått igenom medan jag varit borta. Så jag spanar in BIM-listan och börjar härifrån istället. Operationen gick ju bra som ni vet, men jag har haft mycket smärtor och tagit mycket morfin. Jag är sjukskriven t.o.m. 4/4. När jag kom hem vinglade jag ut i solen. Gick ett varv runt kvarteret. Lycklig pingvingång. Vad overkligt det känns. För tre månader sedan hittades fläcken på lungan och först efter operationen fick jag det goda beskedet om att förändringen var godartad (ett hamartom). Känns som jag befinner mig på ett nolläge. Inget jobb, inget barn, inte heller tumör eller svåra behandlingar och död. Ska jag nu åter sätta upp mig på BIM-listan och bearbeta min man att vi försöker med ägg-donation en gång till? Vi får se. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och gå igenom posten.Skönt att höra att du funderar nu på att bearbeta maken;O)
Här kommer det en länk till en änglamammas tråd som är i vår ålder.
47 år är en av dem som har gjort inlägg och väntar barn nu.
Ännu är inte hoppet ute för någon av oss.
Kramisar