Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
hej på er!!
Grattis Happy kul att du kommit tillbaka!! Ja det är högt i taket i vår tråd med mycket stöd när man behöver.... När det gäller reaktioner från tonåringar så hade jag det väldigt tufft.. Mina killars reaktioner var väldigt kraftiga, de frågade hur sent man kunde göra abort.... och vad man kunde göra annars.... Den enda som blev uppriktigt glad var bonusdottern, bonussonens kommentar i julas var att det faktiskt var deras tur för barnalstrandet nu ;)
Nu har jag tre killar som springer runt vagnen påtalar att Sladden alltid kommer heta sladden, 17 åringen hängde över FL och sneglade på lillsyster tog upp en tidning skulle sitta på bordet men slutade med att han höll sin lillasyster för första gången i famnen. Modershjärtat ler stort.....När man väl har sina små i famnen så smälter tonåringarna trots det är tufft från början....
mamsie, vad skönt att allt gick bra med Max, nu kommer du få sova och infektionerna kommer minska. Tvillingarna gjorde likadan operation som Max och allt blev mycket bättre efter operationen. Mandlarna låg omlott i halsen hos mina killar så de var en välbehövlig operation...
Själv så åker humöret upp och ner, mådde så dåligt igår bland annat av hormoner samt den stundande begravningen. Stundtals känns det obarmhärtigt att ens tänka att man ska ta farväl av Alex men samtidigt visa Alma sin bror. är inte ens säker på att jag klarar av det... Men jag måste för sambons skull.....
En kram till er alla