Brådis skrev 2010-04-28 15:50:06 följande:
Hej alla! Har varit nedräknad i en förkylning och bihålsinflamation from hell i tre veckor och knappt fungerat som människa. Därtill så har båda barnen varit sjuka till och från och hemma, inte så kul att ta hand barn och vara höggravid när man knappt orkar hålla koll på sig själv... Mitt i allt elände så fastnade min man i Ungern pga askan och kunde inte komma hem...jag var måttligt glad då...men till slut så hyrde han bil och körde hem. Nu har livet återvänt igen och jag känner mig frisk och bara njuter dom sista veckorna av graviditeten. Skulle ju lyxa och vara ledig de sista sex veckorna men som sagt så har tre redan försvunnit i en dimma men nu har jag förhoppningsvis knappt tre veckor att bara vara hemma och sola, vila och klappa på magen Som sagt, jäklar vad det har gått undan 13 bebisar födda sedan nyår och nu är det jag som är på tur om ingen smiter före i kön Nog med ego... Stort GRATTIS till Milk, Floppan och Hopp, så härligt att ni har era små troll här!!! Grattis till Anetha, Mamsie och gemigsinnesro som jag ser på + sidan!! SÅ roligt! Välkommen alla nya, har inte orkat läsa ikapp men ser att det är ett nytt gäng som kommit till. ChippiChoppi, välkommen till Täby i sommar, vilket område ska ni flytta till? Hej hopp från Brådis
Hej Brådis!
Skönt att du och ni kryat på dig. Fy fasiken vilken sits! Har du haft nån hjälp eller avlastning alls?
Nu ska du göra som planerat - njuta av den sista tiden, klappa magen och jäsa...
Tack för grattiset *klappar lilla magen*