talamod skrev 2010-04-22 12:25:25 följande:
Hej alla, jobbar hemma idag. det är sååå skönt. Gårdagen blev en lång dag. jobb jobb och sen handledarkurs (körkort) á 3 tim med mina tonårstjejer. Det är en del som hänt på körfronten sen jag tog. Mindre kul att behöva betala för varje barn en sådan kurs. En borde räcka för några år iaf. Eller hur? Kul var det iaf men jag var helt slut när jag kom hem vid 9. Ont överallt. Vill inte inse att jag inte orkar allt som "vanligt". Korkat eller hur? Hemmajobb betyder vila, lite jobb.... Men tänkte unna mig det idag. Ser att Dynahs arbgivare beter sig skit. Skickar onda ögat på dem! Klart du inte ska slava när det är så uppenbart att ingen tackar dig för det! Ilska bättre än depp (tro mig jag vet).
Har också haft en lång dag idag, efter en lång onsdag. Är helt slut, och jag är bara nygravid än så länge
Jag fattar inte heller varför det ska vara så krångligt med körkort idag. Det räcker väl med EN handledarkurs om man har flera ungar!!?
Vi köpte en "övningsbil" när mina ungar övningskörde - maken var rädd om sin bil så... vi tyckte det var en bra investering i förhållande till vad två körskolekörkort hade kostat. Typiskt nog så flyttade den ena till pappan så det var bara en övningskörare kvar hemma. Nåja, han tog sitt körkort medan den andre som flyttade till pappan fortfarande inte har körkort!