Inlägg från: Teskedsmamman |Visa alla inlägg
  • Teskedsmamman

Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5

sassa87 skrev 2010-07-26 14:28:21 följande:
    jag tror jag har + idag. men det är svagt vi ser det. men det går inte att fota man ser inget då.. har bim på onsdag. men jag tog test i alla fall. för jag mår så illa. har kväljningar hela tiden. ska ta nytt på torsdag
    Iiiihhhh.... *vågar inte säga nåt, väntar....*
    3 killar & pojke v38 - tesked.blogspot.com/ - Virkaholic
  • Teskedsmamman
    Happiness skrev 2010-07-28 21:48:12 följande:
    Tesked: Ja ska inte din pluppa ut snart ?
    15 dagar kvar till BF, men jag håller ju fortfarande fast vid den 20-21:a Dit är det 23-24 dagar....
  • Teskedsmamman
    mariatösen skrev 2010-07-28 21:53:01 följande:
    Önskar lycka till, det blir ett lejon då!
    Ja... *suckar* har redan en han fyller 3 år på lördag, så rent krasst så går jag gärna över till den 24:e så det blir en jungfru Den 23:e börjar 6-åringen förskoleklass så just DEN dagen vill jag inte föda barn, eller ja, på eftermiddagen går det ju bra
  • Teskedsmamman
    mariatösen skrev 2010-07-28 22:14:22 följande:
    Jag e jungfru och min nya gubbe e lejon. Bra båda två! Din bebis kommer nog snabbare än du tror!
    Det ska mycket till De andra har kommit på 40+6 och 41+0
    jagäraf skrev 2010-07-28 22:16:53 följande:
    Jag har en lejonpojke och han är alldeles underbar. Söndagsbarn dessutom. Han fyller 26 år den 5/8 men är fortfarande mammas älskling. Tillsammans med hans tre syskon förstås
    Mitt lejon är världens sötaste och charmigaste pain in the ass there is!

Både Emil och Dennis ligger i lä....

Och jag måste säga att jag tycker han har vissa drag av Gollum
    teskedfoto.blogspot.com/2010/07/alfred-och-pappa.html
  • Teskedsmamman
    talamod skrev 2010-07-28 23:06:34 följande:
    Mamsie: Av ALLA typ fotbollsproffs/andra idrotter så är de födda tidigt på året. Detta enligt stor undersökning som gjordes relativt nyligen..
    Hmm, ingen av mina kan allstå bli idrottspro och tjäna in pension till mig

Nu måste jag snusa på pensionsglädjen- god nat vänner
    Jag är född i februari och var på god väg att bli nåt inom fotbollen iaf, blev uttagen till juniorlandslag och fick 2 mån senare hälsenorna avsparkad av avundsjuk medlagspelare... idag föder jag upp barn istället

-----------------------------------------------

Efter att ha sovit med min man på soffan, framför tv:n i en timma så går jag nu och lägger mig
  • Teskedsmamman
    mariatösen skrev 2010-07-29 09:17:59 följande:
    Klart han måste få vara ett pain in the ass om han är minst! Ler. Han verkar vara en kille som tar för sig av livet. Go man verkar du ha också!
    Kan man väl säga, förra året satte vi larm på grinden efter att han stuckit med sin bobbycar ner för gatan, inte ens 2 år gammal. I år gick han runt grinlarmet och klättrade över muren och gick ner till affären - 600m bort! Världens jävla retsticka osv i all oändlighet Men han är så söt Mammas lille plutt....

Jag hoppas att Lillebror nu gör mot honom vad han gör mot sina storebröder

Och maken är jag rätt nöjd med faktiskt Vi firade 8-årig bröllopsdag i tisdags och det blir bara bättre faktiskt!!
Svar på tråden Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5