Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Välkommen Kaakis, kul med en till bland oss 40-wannabees I den här tråden är iofs ändå ålder bara siffror som registreras hos tråkiga myndigheter.
Hoppas du får ditt snart!
Välkommen Kaakis, kul med en till bland oss 40-wannabees I den här tråden är iofs ändå ålder bara siffror som registreras hos tråkiga myndigheter.
Hoppas du får ditt snart!
Nicholas mamma - tänker på dig, och hoppas det inte hänt ngt - att du bara tog bort dig av misstag. Kram
Hemulan o Tjatte håller krampaktigt i tummarna, det börjar väl nästan vara er tur nu tycker jag!
Wec - vad tråkigt med tanten, trodde vi hade portat henne härifrån...
Happines, stor kram till dig!
En liten tröst kan vara att kronisk behöver ju inte vara konstant. Dvs mycket av de sjukor som är kroniska går ju i skov, men man kan av olika anledningar inte bota dem. Nu är jag dåligt påläst på kroniska inflammationer i DET hålet, har bättre koll på såna som drabbar tarmen... Har själv UC, man kan behandla symptomen och få bort dem, men anlagen/sjukdomen finns kvar fast den inte är aktiv. Vet inte om du blev så mkt klokare av denna förklaring.
Härligt att åka till fjälls, hoppas vi kommer iväg nästa år
Kramis
Kram till NicholasMamma, tråkigt att du lämnar oss, men beslutet är ditt och fritt så. Önskar dig allt gott!
SUPERSTORMEGAJÄTTEDUNDERGRATTIS-KRAM Charlotta
Välkommen en våning ner (på listan alltså).
Hoppas fler följer i Charlottas spår nu när hon trampat upp vägen
Grattis Charlotta... tror jag skrivit det innan, men orkar inte kolla... å andra sidan kan det aldrig gratuleras för mkt till ett snyggt
Dynah, härligt med ett bra provresultat o grattis till pojken
Brådis, du e inte klok på en fläck, testet var positivt i v 27
Eriam hoppas du har annat för dig än att hänga här just nu
Mamsie, måste genast kolla din länk... för oss som inte kollat den tidigare så var det ju en bra påminnelse där
Nicholas mamma, jag blir så glad att du är med oss på listan igen - det känns tryggt
Tjatte - it ain't over... nyser iväg gravidbaciller (o en del halsbränna)... catch 'em.
Ja, nu har jag missat att kommentera massor, som jag tänkte att jag skulle, men tyvärr så är hjärnan tom nu, så jag skickar en kollektiv jättekram till alla, och en extra stor till de som inte är nämnda ovan.
Hoppas ni haft en underbar alla Hjärtans dag iaf!
Natti natt! Löv ya all