Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Schäfer skrev 2010-09-28 09:13:02 följande:
Jag tänkte på det när du skrev att din mage var bättre och såg att vi ligger ungefär lika i tid. Hoppades att det skulle gälla mig också snart, men behövde lite hjälp av kiwi! En kiwi varje morgon på tom mage gör underverk för mig Hur mår du annars?
Mitt illamående vill inte ge med sig och nu har halsbrännan slagit till med ordentlig kraft också Känns som jag knaprar novalucol konstant...
Däremot har jag ibland lite yrselattacker. Stöp raklång i gatan i förra veckan då jag blev yr och trampade snett. Men jag har alltid haft ett lågt blodtryck så det är väl bara att tänka på att inte resa mig för fort mm.
Det som känns läskigt är väl just det att jag tycker att alla gravidsymptom har försvunnit. Sa till sambon häromdagen att tänk om jag inte är gravid utan bara tjock? Då tittade han på mig och frågade hur jag kunnat skaffa en ölmage utan att dricka öl Jag får nog helt enkelt acceptera att det här är en tid innan jag känner mer sparkar som jag ändå får försöka lugna mig i tanken att inga tecken inte måste vara negativt.