Teskedsmamman skrev 2010-08-12 16:41:29 följande:
Nä, jag har inte haft lust att sätta på datorn idag bara...
-----------------------------------------
Jag har världens pissedag!
Skulle varit på sjukhuset med mellankillen på återbesök men bilen vägrar starta, hemma och på dagis går bra för där finns nedförsbackar så jag kan rulla igång, men jag fick ändå putta igång en 2,5 tons buss själv.
På sjukhuset finns det ordentliga backar att parkera i men då har man osvikligen parkeringsböter eller en bortforslad bil. Dessutom fick jag en utskällning för att jag ringde och avbeställde tiden 5 min innan...
Inte nog med det så ska alla fråga om jag inte är på förlossningen, kärringen på dagis är så plump så där har jag inte det minsta problem att ignorera.
Pappa och hanfru frågade om det kommit bebis än (sms) varpå jag svarade att Nä, då hade vi hört av oss, och hoppas på att de fattar att lämna mig ifred....
Dessutom har jag dragits med sammandragningar, hela dagen, efter att ha stressat, puttat buss och fått tampas med frågvisa människor....
Jag vet prexis! Gick ju över 12 dgr enl egen beräkning. Det var bara för j-ligt, varje minut sista tiden. Men så fort undret skett så är det mesta "glömt". Så du får gärna *gnälla* av dig. Kollar ändå in för att se hur det är.
*kram*