BÅsaK skrev 2010-05-27 00:34:14 följande:
Jag var på inskrivning i v.12 och nästa gång jag ska till BM är v. 24....hade för mig att jag var oftare med när jag väntade de andra.....
Hos oss är det ändrade rutiner på det, jag gick tätare med 3:an bara för 3 år sedan.... Jag var på inskrivning i v10 och sedan i v24, men det blir tätare i slutet istället.
---------------------------
Alicia: Knip igen om när du testar fram äl och så börjar du förföra honom då och då istället, så har han noll koll på när du har äl och inte, så slipper han prestationskravet, om han inte tror att du har äl varje gång så klart
Kaakis: Låter ju härligt!!! Jag har 2 kompisar som blivit typ tokgravida på insemination! När ingenting annat fungerat så verkar det som att direktdeponering i livmodern var da shit!
Isabelle: Tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer än att ät ofta, små portioner och dra ner på kolhydraterna... jag går naturligt inte upp så mycket men när jag äter lite kolhydrater (skippar bröd, pasta, ris och potatis räcker) så går jag upp ännu mindre.
Däremot är det med vikten som med bristningar, hormonrelaterat.... Jag har fått plus på båda... men jag tycker inte du ska tänka så mycket på vikten, det blir som det blir om du redan äter bra.... Jag ligger på BMI32 och har inte hört ett ljud om vikten..
Lemoni: Jag kan tänka mig att de vill ha de sedvanliga blodproverna för syfilis, HIV, blodgruppering, immunisering och en sak till *minnet*, det är det enda som jag har lämnat, förutom urinprov....
Jag kommer föda mitt 4:e barn även det på Halmstads BB och här får man bara eget rum om man väljer familjerum -om det finns plats-. Eftersom jagännu en gång kommer föda under rusningstrafik (varför skalla åka till halmstad och föda barn på sommaren? Det är faktiskt så, många bosätter sig i sommarstugan sista tiden för att få föda här... men så har det rykte om sig att vara ett av sveriges bästa BB).
Så kommer det nog inte finnas plats för familjerum den här gången heller, men vi har inte efterfrågat det de andra gångerna, så varför nu?
Känner jag mig själv rätt är jag hemma igen inom 48 timmar...
Här är det 2 mammor/rum och gemensamma utrymmen där man käkar.