Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Å så lilla ego-inlägget då
Gjorde Glucosbelastning förra måndagen och den var bra - skönt, men fick ju oxå veta att gör man en så gör man två... så one more to go då... men den dagen den sorgen, får se om det hinns med. Blev ju rätt sent med den första då BM inte tyckte det var så stor ide när UC:n härjade som värst.
Och i onsdags (förra v) var vi på TUL, härligt att se liten igen, fast nu börjar det bli svårt att se tycker jag - när den är så stor. Sambon frågade om BM trodde hon kunde se vilken sort det var, och svaret blev kanske, så när hon mätt klart o matat in alla uppgifterna i datorn så greppade hon UL apparaten igen, och frågade om vi skulle försöka titta efter... Och fick ett unisont NEJ! varpå BM såg ngt förvirrad ut, men jag sa att om hon inte kunde säga 110 % säkert så vill vi inte ha en nästan säker gissning - ja vet jag är knäpp, men gubben är faktiskt knäppare tycker jag! Varför skulle han fråga för? JO bara för att få veta OM DET SKULLE GÅ att se vid den här veckan...
Jaja, uppskattad bebbe var +8 % och det känns ju bra för då har den troligen inte lidit näringsbrist under min sjukdom iaf. 1823 g skulle den väga, och nu har jag glömt vad hon sa om längd... hmmm, får fråga BM nästa vecka.
Har oxå varit på Profylaxutbildning, samt varit på bibblan och lånat "Innan du föder" av Anna Wilsby. Så nu skall det flåsas o tränas målbilder hemma så kanske vi klarar denna förlossning utan Morfin...
Ha det bäst alla goa, tänker på er o läser även om jag är dålig på att skriva ibland.
Krameli kram