Inlägg från: onskeglittra |Visa alla inlägg
  • onskeglittra

Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5

Åh, esther, så underbart att höra! Stor kram!

• onskeglittra
    esther, härligt att höra från dig! Skönt att det går åt rätt håll och att allt ordnade sig till det bästa. Stor kram!

Jag tittar in hit och håller koll på er med jämna mellanrum. Hinner inte riktigt med farten i denna tråd just nu så jag ligger väldigt lågt med skrivandet. Jag är f.n. i v. 18 och tog FVP igår, så nu följer en olidlig väntan på att det ska gå vägen . Fick ju mf i denna vecka i Oktober så det är ångestfyllt... har ännu inte tagit till mig graviditeten. Kan inte släppa oroskänslan och går o väntar på det värsta. Förnuft och känsla går inte alltid hand i hand...... Men jag följer er mina vänner.
  • onskeglittra

tack teskedsmamman, hopp i livet o mamsie; . Jag längtar tills halvvägs. Då kanske jag kan börja slappna av lite... Fast det känns lite bättre för varje dag som går nu.

bojji; jag hade tid för provet förra måndagen, men det låg lite knepigt till då plus att de ville att det skulle vara lite större. de ville inte ta några risker efter att ha läst i min historik........... så därför blev det skjutet på. Sedan tar de provet tidigast i v. 15+4 ungefär berättade de. Men inte mig emot, har läst att risken för mf minskar ju längre det gått. Hur går det för dig?

• onskeglittra
    Hemulan skrev 2010-04-10 14:58:13 följande:
    Tjatte, Belly, Glittra - läser ni ibland? Stora kramar!
    Läser varje dag...

Är i v. 20-21 ungefär nu. Har en liten tjej i magen.
  • onskeglittra
    Hemulan skrev 2010-04-12 07:50:54 följande:
    Godmorning!Tjatte och Glittra - Testade igårkväll och det blev inget plus, men inga direkta tecken på att mensen är på väg. Jaja, vad är väl en bal på slottet.
    Tokhåller iaf tummar för dig! Puss!
Svar på tråden Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5