-
Ja och för övrigt så har min son en autismdiagnos och jag var 21 år när han föddes så det går aldrig att gardera sig mot skador/funktionshinder tydligen :).talamod skrev 2010-02-09 20:49:14 följande:Det lilla jag kollat nu är att sannolikheten att få ett barn med autism är 1/1000, mao mycket liten risk.
-
Stort GRATTIS Charlotta66!!!!
-
Smytt, har inga råd att ge mer än att sätt dig själv först för en gångs skull och känn efter vad DU orkar med eller inte. Jag har varit i din situation en gång i tiden och det är skitjobbigt rent ut sagt men det blir ju heller ingen ändring förrän man bestämmer sig för vad man är beredd att offra och orka med. Kan ju för egen del säga att livet blev betydligt enklare när jag satte ner foten och blev enamstående på riktigt. Men det är bara du som vet vad du orkar med. En stor kram till dig i alla fall!
-
-
Grattis till lillkillen Eriam :)!!!
-
Hej allihop och ett stort GRATTIS till Eriam och Glimman!
Nu en fråga till er kloka tjejer som huserar härinne. Jag fick antibiotika (vagiatorer) den 18/2 för slidkatarr. De skulle tas i tre dagar.
Jag skulle haft äl en 22-23/2 egentligen men den lyste med sin frånvaro, troligtvis pga av antibiotikan. Jag trodde det skulle bli en älfri månad pga detta men nu idag så har jag stegring på ältesten.
Nu till min fråga då, om äl inträffar 4-5 dagar senare än normalt flyttas även BIM fram 4-5 dagar då? Någon som vet? -
Tack för svaret.Anna65 skrev 2010-02-27 19:06:59 följande:Hos mig skulle BIM också ha flyttas framåt.
Jo det låter ju logiskt att det blir så. Då flyttar jag fram min BIM i listan här, och har lite is i magen när det gäller att invänta korrekt BIMdag :). -
-
Dynah skrev 2010-02-28 10:11:01 följande:Inte för mig. Min mens kom som en klocka, 1 gång i månaden men när jag kollade med äl-stickor så visade det sig att jag tydligen har väldigt kort lutealfas, och min äl 1 vecka senare är beräknat i alla kalendrar.
Ok men jag brukar kolla med älstickor och har i vanliga fall en cykel på 28-29 dagar med stegring på stickorna dag 14. Men den här gången blev ju äl betydligt senare...Jaja jag får helt enkelt vänta och se om BIM dagen blir den 8/3 som vanligt eller den 14/3 14 dagar efter äl. Jobbigt det kommetr bli om mensen inte kommer den 8/3 då...då hinner jag ju få upp hoppet ändå :/. -
Hahaha ja kroppen är finurlig den :)Hemulan skrev 2010-03-03 21:11:47 följande:Måste bara berätta...var på gymmet, såg en kille, tyckte han var söt, tänkte hm och gick hem och pinkade på en sticka. Yes, stegring Kroppen VET verkligen när det är läge att tycka att killar är extra söta