Inlägg från: milk and honey |Visa alla inlägg
  • milk and honey

Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5

God morgon tjejjer

Hopp: Kör hårt idag nu så han inte kommer på din födelsedag imorgon så ni får varsin dag

Bossan: Stor kram.. {#lang_emotions_frown}

Skönt att höra Mamsie

Tålamod: Fy faaan för tandläkaren.. min gubbe skulle vara där för ett par veckor sen och glömde tiden..{#lang_emotions_surprised} satana perkiillle... då blir de ju ännu dyrare.. shit..

Ego: Mår en aning bättre idag.. ville ni skulle veta att jag även kan må bra efter allt elände

Och solen skiiiiner.. Ha nu en strålande helg {#lang_emotions_sunny}

Fyrklöver i söner 90, 92, 94 och 13 april-10 Mina mirakel
  • milk and honey
    Anyah skrev 2010-04-23 10:08:33 följande:
    Stor kram till dig!! Jag satsar också på 2011 nu!! Har äl nu och jag vet inte om det är pga Pergon  men jag har haft ordentligt med känningar. En glad gubbe på CB äl-testet igår em och i natt har jag varit rejält öm.. Sambon och jag jobbar iaf på så gott vi kan med bebisbakandet
    Go go görl Håller tummar och tår
  • milk and honey
    Anyah skrev 2010-04-23 10:53:57 följande:
    gör så gott jag kan ;) Har köpt rosenrot också :) slutade du med den efter ÄL varje månad eller körde du varje dag tills du plussade. Läste i tråden du länkade till om ngn som bara åt den mellan mens och äl men även om man har blivit gravid så borde det väl inte påverka de veckorna tills man har gjort ett gravtest?
    Anyah: Kör du rosenrot mellan mens och äl för säkerhetsskull, de gjorde jag eftersom de går under hälsokost.. ett tips bara..
    Men rosenrot funkar, de är jag övertygad om..

Däremot så åt jag bidrottninggele och den rubbade min cykel..

och så använde jag preseed när vi behövde extra skjuts och glid .. de är nämligen spermievänliga

Kör hårt nu Anyah och ni andra

Hopp: Vad spännande Lycka till nu {#lang_emotions_flower} snart snusar du {#lang_emotions_baby}
  • milk and honey
    Ms Ms Kanga skrev 2010-04-23 17:17:53 följande:
    Hopp - Oh vad spännande - lycka till  - själv fick jag Junior i födelsedagspresent på min 39-årsdag Milk - En sån pärs - hoppas det över nu så du och Ville kan lära känna varandra i lugn och ro Bossan och Amoremio - Nästa månad kommer det stora feta plusset - håller tummarna
    Ja de hoppas jag oxå.. De är tur att man har honom att focusera på när man mår som man gör.. men som jag sa tidigare idag så mår jag riktigt bra idag .. vi ska till och med ha taco kväll med grannarna
  • milk and honey
    VildVittra skrev 2010-04-23 22:00:58 följande:
    Ny bild på Isabella i klänning Mamsie köpt till henne plus att man ser babynestet jag sydde ett par veckor innan hon kom. Amning funkar så där....får lov att ge ett par mål med ersättning om dygnet...men amma det ska jag...så mycket det går. Kram
    Åh vilken liten söt jänta du har .. hihi ibland önskar jag killar ville ha klänning

Å jättefint babynest.. jag min lata köpte ett från babynest.se .. absolut de bästa jag gjort, den används flitigt varje dag faktiskt och även på nätterna i både spjälsäng och mellan oss..
    sån skulle man haft när mina stora killar var små..

Näe om man skulle nanna kudden, Ville har varit lite smått bökig ikväll för första gången, och man är ju inte van ..

Gonatt alla underbara
  • milk and honey
    Teskedsmamman skrev 2010-04-23 18:23:18 följande:
    Jag fotade magen idag.... i bilen... Hur gör jag sedan då? I resten av graviditeten? Ja, ni förstår när ni ser bilden teskedfoto.blogspot.com/2010/04/utrymme-23-ap...
    Hihi.. ja du får hoppas du breder ut dig på bredden istället för framåt Fin mage har du iaf
  • milk and honey

God morgon alla.. *ställer fram kaffet {#lang_emotions_coffee} då Mamsie verkar tagit sovmorgon *

Sovmorgon har även min lille kille Ville .. Han åt elva igår kväll och ville inte ha mat förrän fem imorse.. nu sover han sen dess.. snacka om sömntuta

Dax att väcka honom dock för mina tuttar sprängs snart..
    Vet inte om den långa sömnen beror på att han åt nästan hela kvällen på mig..

Hoppas alla sovit gott och sen får ni ha en underbar dag.. här i Västerås strålar solen ännu så länge

Blir nog en sakta promenad idag, kan ju fortfarande inte mer än myrkrypa fram ..

och ja jag mår bättre idag

• milk and honey

oj vad lugnt de är här.. verkar som alla är ute
    smög bara in och kollade om xanni fått något sms från Hopp.. vi e ju nyyyyfikna

• milk and honey
    Teskedsmamman skrev 2010-04-24 17:51:38 följande:
    Ute? Jag har allvarlig övning i självbevarelsedrift... att inte slå ihjäl ungarna!
    aj då...
  • milk and honey
    xanni skrev 2010-04-25 09:59:55 följande:
    Hallå, hallå i tråden, nu har jag rapport från Hopp i livet! Lille Nils föddes omkring kl 20 på lördag kvällen ( om jag räknat rätt) och hon skickar bild på världens finaste Nils! Idag fick jag lite mer info: "Han var 51 cm och 3920 g när han äntligen kom ett och ett halvt dygn efter att vattnet gått. Pga den långa vattenavgången måste vi vara kvar här i 48 h innan vi blir hemsläppta. Men vi mår toppen!" Hopp skrev först att han vägde 5920 g, men ändrade sig senare till 3920 g Jag undrade just lite över den först angivna vikten men pustade ut när hon skickade den "mer normala"... Grattis, grattis Hopp, ta hand om er!
    Hallå hallå hallej.. grattis grattis grattis hopp till lille Nils Många kramar från mig och Ville {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5