Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Ärligt talat Happi...för mig har denna gaviditet varit SKITJOBBIG!!! HAHAHA (fast bara sommaren igentligen)
Skulle ALDRlG välja att vara gravid på sommaren, har ju redan massa extra kilon att bära på och sen bebis också. Har säkert gått ned lite i migsjälv för bara gått upp tre kilo och bebisen väger ju säkert lite mer än det sen moderkaka och fostervatten på det.
Om jag har kunna valt hade jag gått ned 10 kilo innan denna grav och valt att vara gravid på vintern.
MEN innan sommarvärmen kom var det inga problem alls. Illamående i början, svårt att äta då...sen framåt vecka 13-14 gick det över (precis som med Isabella), foglossningen inget värre än med Bella, samma järnvärde, blodtryck, glukos osv.
Jag blir ju 42 i nov...jag tycker det är värt varenda sekund, och badkaret blir ju använt i allafall...i bland tre gånger om dagen av bara mig haha.
Klart man klarar det (tycker jag), en dag som denna...utan sol och inga förvärkar passar jag på att komma i håg att njuta lite av han därinne, för detta är då sista gången. Han rör sig mycket fortfarande men inga direkt sparkar längre, det är han nog för stor för nu. Hicka hade han i gårkväll när jag skulle sova, men pappsen gav honom lite reiki så sov vi gott sen.
Jag känner mig väldigt lyckligt lottad som efter Nicholas 04 fick vänta såååååå länge på Isabella, nästan 6 år mellan dem och sen bara pang på en till. Lika bra att få det gjort om man nu ska ha flera tycker jag.
Efter denna kommit ut och jag är läkt och har ammat så länge det går, blir det sterlisering för mig.
Tänk att man kan bli fertil på "gammla" dar..när man inte var det som ung eller så var inte jag och min föredetta sambo kompatibla alls eller så var det övervikten. Vi var tillsamans i 9 år och skyddade oss aldrig.
För 9 år sen nu gjorde jag min gastic bypass och ett år efter blev jag med Nicholas med min nya man (han jag är gift med nu liksom). Vi ville ju ha ett syskon ganska på engång efter Nicco men massa problem med mina värden i kroppen, fick svår blodanemi, hamnade på Östra sjukhuset, fick blod transfusion och sen tog det jättelänge...snackar år innan alla värden var bra igen och DÅ blev Isabela till.
Vill man ha en till...ja när man är lite äldre så kör på säger jag.