Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Floppan67 skrev 2010-03-05 19:15:17 följande:
Mamsie; Har du fått sova ut än? Skönt att det gick bra för Max. Sover han tyst nu och andas som han ska? Min mamma har berättat att jag tog bort mina polyper när jag var ett par år, föräldrarna hade inte kunnat sova på länge pga mina snarkningar. Efter operationen kunde de inte sova för att jag var helt tyst, då sprang de och kollade så jag levde hela tiden . Hoppas ni får lite nattsömn nu (förutom den tiden ni ska vara vakna och aktiva i sänghalmen!!)Sovit o slappat o sovit o slappat. Huvvah så det tar på krafterna att ha en vaknatt när man redan innan var "lite trött o dan..".
Han sover så tyst så Jag fick lägga handen på bröstkorgen för att känna att han andades *s*
Det har gått så fantastiskt bra allting så jag fattar nada
Han vaknade med "ontehalsen" kl 5 i morse men det är som det ska vara efter en op.
Jo, anledningen till att han övernattade på sjukan var att de vill ha koll på ev blödningar efter op. Men nu när de gått över till att bara ta halva halsmandlarna så kommer de nog att skicka hem pat samma dag.
För Max' del var det bra att han var kvar eftersom han behövde vätskedroppet - dessutom var det bekvämt att kunna ringa på klockan och bums få in 2 pigga vuxna som hjälpte till. Sådan service hade det ju inte varit hemma precis...