Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Å här har det varit full aktivitet som vanligt ser jag Härligt! Fast i det närmaste omöjligt att hinna med att uppdatera sig om man inte är här ett par ggr / dag
Grattis Hopp till en liten Nils!
Stor kram till Hemulan, listpaus kan nog vara skönt, hoppas du hänger kvar härikring ändå, och att du snart dyker in i listan igen - på mittendelen då
Dynah - vad jobbigt, vet inte vad mer att säga, men en stor kram till dig oxå.
Ego:
Begravning i fredags av min underbaraste mormor, precis som jag befarade så damp insikten ned i huvudet på mig just på begravningen, eller ja, på morgonen den dagen Men det var jättefint, en bra präst och på det stora hela ändå en ljus o fin upplevelse. Tårar o skratt om vartannat, ganska befriande, var även mkt barn med och då blir det ju alltid en lättare stämning. Men fortfarande känns det inte verkligt att hon är borta - hon har ju ALLTID funnits där...
Roligare är att jag fick det första tandlösa leendet imorse från min underbara pojke Såååå härligt, när man känner den där kontakten och ser smilet breda ut sig. Inga kramper på nästan 2 veckor nu... hoppas hoppas, nu börjar det kännas som det går vägen.
Nä gå o lägg mig NU... måste ju sova oxå...
Natti natti o kram till alla fina quinns här i tråden.