Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
vad skönt för dig annbom då jag läser det du skriver
hormonerna stormar som fan...
krama pi och ta hand om dig
vad skönt för dig annbom då jag läser det du skriver
hormonerna stormar som fan...
krama pi och ta hand om dig
Dynah
jag lider med dig och jag ska inte spä på din oro...
men det som du beskriver var exakt det jag började känna i vecka 7 den veckan mitt barn dog... eller inte började leva eller vad man nu ska säga, jag ringde också MVC då och påtalade att jag mådde dåligt men allt dom gjorde var att säga åt mig att lämna ett urintest...
MEN JAG SÄGER NU MEN MED STORT MMMMMM att en del fryser som du gör och ALLT ÄR HELT OKEJ!!!!!
Jag gick också på Mama Mia söder med mina två sista graviditeterna hos Katarina, jag tycker att dom är suveräna där!
jag tänker på dig och hoppas att allt går fint och du bara är gravid risig...
smytt
får jag föreslå tradera? båda beggat och nytt! man kan göra fynd!
alla e vi ju olika...
jag blir bara stressad av alla listor och tabeller över vänta barn inte vänta barn väntar på ägglossning
jag får PANIK
jag vet ju att jag har fått ägglossning och jag har NOG bestämt mig för att försöka efter nästa mens...
men en sak kommer jag inte göra, jag kommer inte sätta upp mig på några listor och räkna och greja jag får prestationsångest och panik och kommer bryta ihop om det inte går eller blir något fel igen
vi har bestämt gubben och jag att om vi blir gravida igen ska vi inte säga till någon förrän efter det stora ultraljudet
men det kanske inte hjälper det heller, pratade med en dagis mamma häromdagen och hon hade förlorat sitt första barn i vecka 39 FATTAR NI VECKA !!!!!!!! hur överlever man det?
jag har ju överlevt detta men knappt... jag gråter fortfarande och känner mig ledsen och har svårt att vara ensam... så är det allt annat som ska göras hela tiden
ett glädjeämne idag är allafall att min lilltjej Michelle fyller 2 år idag och vi ska fira henne med hennes favorit mat Pitepalt och glasstårta efteråt efter dagis idag, jag har köpt en tårtbild med Pingu som hon älskar att lägga på grädden på glasstårtan, så det blir nog mysigt...
så var det helg igen då *ler* vi ska ut i skogen på lördag och grilla och göra pinnbröd med vitlökssmör och så måste vi ju ta oss ner till minneslunden och tända lite ljus för Lilla Plus... jag har inte orkat gå där men är okej fysiskt nu... blöder inte mer och har inga flytningar... så rent fysiskt så har det varit rätt lätt att bära men psykiskt... jag bara orkar inte---
barnsäng
jag frågar igen
nyfiken jag vet du
vad heter pojken?
Barnsäng
jag menade givet den nyfödda namnlösa *ler* men kan ju vara svårt att veta
Luna betyder ju måne så du får väl hitta något som passar till det Staffan? Stjärngosse nej jag skojar bara med dig!
mina tvillingar heter på Z båda två
Idag på morgonen vaknade jag av bajs och kräks och magsjuka och feber LIVET ÄR HÄRLIGT jag vet allafall att jag lever och det är underbart!
ena hundjäkeln hann och sätta i sig spyan innan jag hann torka upp den och jag trodde jag skulle spy!
Smytt bra att gubben e hemma... snarkningar? jag sover gott till min gubbes snarkningar men det kanske beror på att vi inte varit tillsammans så länge hehe
Tänker på ålder på våra gubbar... jag tror min e äldst eller? han fyller 56 i mars... han e frisk som en nätkärna peppar peppar ta i trä men snusar... han har ju rökt hela livet och druckit så å andra sidan kanske han inte e så frisk
själv e jag frisk men fet som jag brukar säga...
jaja nu blev lördagens grillning ute inställd ska dock kasta mig ut med snowboarden med elvaåringen... i backarna utanför dörren---