Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Mamsie - kan man göra det fula utan att vara gift????!!!
Mamsie - kan man göra det fula utan att vara gift????!!!
Isabell - jag är barnsligt förtjust i eufemismer för att pippa - fast jag gillar mest knasiga sådana, inte "fina" eller sådana som är grova för grovhetens skull. Fast jag skrattade när min bästa killkompis frågade hur ofta jag fick åka köttflotte...
Det är klart att det fula är det fina
Godmorgon
Jag har 4 kompisar 40+ som vill ha barn (alltså IRL, vi är ju fler här inne). Träffade dem igår. Fick veta att en av dem (43 år) sitter med en grodd i magen. Så kul. En annan av dem ska ha i juni. Härligt, bara två kvar som ska bli på tjocken. Å så jag då
Spännande Anetha, håller tummarna!
Good morning
Brådis - Det ska vara du till att längta efter ny graviditet direkt efter förlossningen. Förresten - uppdatera i 40+ BIM-tråden, ja du med Amore, om ni vill såklart.
Godmorgon girls, nybryggt kaffe, te, juice, det är bara att välja.
Hm, jag hade ju i princip gett upp, men att min kompis blev gravid efter nästan 2 år får ju mitt fjösiga år att verka kort och mesigt. Tänk om det kan bli en bebis? Fast jag har ju bara en äggstock...hm, ja.
Så några glada mammatankar - sonen, som har haft lite körigt med kompisar, är bjuden på tre kalas plötsligt och kom hem igår och frågade om han fick leka med en kompis efter skolan. Tänk vad glad man kan bli! Han är tio år och defenitivt inte mobbad, men hakar inte helt i de andra, om ni förstår.
Isa - tänker på dig, hoppas allt är bra.