Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Grattis till Minna
Grattis till Minna
GRATTIS Nymåne!!
Gör ett inlägg om tonåringar jag med. Tjejen på 17 år är bedrövlig just nu. Inget man gör är bra nog så idag fick jag nog och sa att om hon skulle fortsätta med sina översittarfasoner så hade jag ingen lust att fira hennes födelsedag alls (den 30/3). Lite väl hårt kanske men jag har verkligen ingen lust att anstränga mig för att göra en mysig dag för henne när hon håller på som hon gör. Vi är inte vatten värda här hemma och hon kör över oss fullständigt, snäser om vi frågar henne något alternativt så tittar hon bara på oss och svarar inte och det gör mig GALEN! Hennes "trots"perioder/hormonstormar har hållt på med jämna mellanrum sedan hon var 11 år tror jag. Mellan perioderna däremot är hon SÅ vuxen och förståndig och trevlig. Det är väl mest bara det att jag tycker hon börjar bli för gammal för att hålla på som hon gör och jag har ingen lust att trippa på tå för henne bara för att hon ska hålla sig lugn. Otroligt bortskämd är hon med men det är ju iofs mitt fel.....hm märks det att jag är irriterad månntro .
Grattis till nya bebisen angi
trohopp: Men åh vilken gullig hundvalp. Hjärtat smälter