Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Inte en chans att du hinner läsa ikapp allt vi klottrat i tråden under tiden du är borta, så du kan lika gärna börja ladda för värsta egoinläggen redan imorrn
*kram*
Kastar in en kanna ,
kramar om er - speciellt Glimma,
rusar vidare till duschen och siktar på att vara färdigt kl 8:40 för att åka iväg o starta upp Smärt- & Stresshanteringskurs nr 4.
(Jag är med som stödperson från patientsidan)
Ha en skön dag och jag ska njuta av vintern för alla er som inte tycker om den
*puss på er*
Svara på inlägg:
Jag får klippa o klistra för att få till det - om det inte funkar med citera-funktionen.
Lite mäckel men...
Jag hör att ni efterlyst mig
Gårdagen var minst sagt intensiv så idag har jag varit som en död sill och bara orkat göra det absolut nödvändiga på datorn.
Men visst har jag kaffe över till er
Kram kram!
Psst - det snööööööar ännu mer i Göteborg nu! Stora flingor omväxlat med blöta klattar som dunsar ner. Ujujuj...
Huuuh så trött jag är. Behagligt trött... Vi tog en skön promenad i snönt till trevliga bekanta, käkade och umgicks och promenerade hem.
Nu är jag sådär trött att jag istället för att sitta med datorn bara säger gonatt och lägger mig.
Duktig jag är va? *stolt*
Prova varmt kaffe som doppmedel till Ballerina Kladdkaka
Hej flickor!
Har shoppat skor idag - med lite klack och en aning attityd. Härligt med vårkänslor
Här dripp-dropp-droppar det för fullt. Hoppas dagvattenbrunnarna kan svälja det... Synd på den fina snön, men om det är våren som är i antågande så kan jag väl gå med på det
I förrgår började vi varannandags så då är det dags ikväll igen. Skam den som ger sig!
Vi tummade väl på att leva på hoppet tills vi fyller 48 va?
Lite svårt att hänga med i tråden nu när jag knappt hinner/orkar kika in men jag måste släppa det dåliga samvetet... Eller hur?
Kram till er!