Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Pila- vad bra att det startade av sig själv. Hoppas att allt ser bra ut på tisdag.
(Jag är också pragmatisk - det känns som att man måste vara det i det här läget. )
Pila- vad bra att det startade av sig själv. Hoppas att allt ser bra ut på tisdag.
(Jag är också pragmatisk - det känns som att man måste vara det i det här läget. )
Pila: Go, sister!
Sveamoder: Grattis till plusset!
Det betyder alltså att du hade ett ägg på mognad redan, när skrapningen gjordes? Snabba puckar!
MariaBCN: Toppen, vad skönt!
Vad härligt, Anyah, med en liten som RULlade runt!
Mamsie: Spännande med husköp - jag håller tummarna för att turen står på er sida och priset blir bra.
Tjatte: Jag kände inte rörelser förrän efter v. 20.
Vi kanske slår rekord i trångboddhet i tråden. Vi bor i en 2:a på 44kvm (2 vuxna, 1 barn och 1 katt)! Vi längtar efter något större, det kan vara väldigt frustrerande med så litet plats, men vi gillar området och lägenheten väldigt bra så det får oss att stå ut ett tag till. Nu har vi i alla fall köpt stuga (och den är större än lägenheten...) med en stor trädgård, så där blir det litet mer space och lillen kan ha ett eget rum (som måste fixas först) när vi är där.
mariatösen: Att städa på 44kvm är inte kul, kan jag säga. Inte minst med en snart 2-åring som "ackompanjemang". Man stöter ju hela tiden ihop med saker och måste flytta och stå i för att komma fram. Vi har både källarförråd och vindsförråd och så har vi "lånat" ett extra källarförråd - så massor av saker här med! Ur städ- och etc.skåpet rasar det ut saker när man öppnar. Jag har städat stora hem (växte upp med 160kvm) och det har varit en lek i jämförelse. MEN städa är ju ALLTID tråkigt! Eller, som min pappa brukar säga, det trista är att man vet att man måste göra det snart igen.
Inanna: Jättegrattis!!!