Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
hej alla alla fina,
så mkt klola,s tarka fina ord!
Jag har inte kommenterat så mkt men läser allt.
Ester: så skönt att höra av dig och att allt verkar gå åt rätt håll. Och vilka fina människor du träffat. En gåva att bära med sig.
Anna; Jag är så glad att du känner alltmer glädje i ditt liv. Det är klart att din/er sorg tar tid SKA ta tid och att du ALDRIG kommer glömma. VArför skulle du? Hoppet är ju att du ska kunna leva med minnet efter Prinsen utan att den outsägliga smärtan ska dominera.
MAmsie: hade du en fan-club skulle jag skriva in mig direkt! Du är en enorm förebild. För oss, för kvonnor. MÄn. Människor. Vilken styrka, klokskap HUMOR, omsorg om allt och alla.
Charlotta: titta in när du vill!
Dynah: grattis, var det du som såg en snopp? Ser man så tydligt?
Susanne: jag vill också gärna veta vilka råd maken/läkaren ger
Amoremio/Bossa: statistik är just--statistik. Jag tror att de tabeller ni tittat på bygger på faktiskt antal kvinnor som blivit gravida vägt ihop med vetsakpen hur ÄL (fertilitet) ser ut för kvinnor. Däremot vet ju inte många som försöker, än mindre hur det skulle se ut om alla säg 45-åringar skulle försöka. Jag är ju en 10%:are
Teskedsgumman: Jag (rättare min tonårsdotter) har en spikmatta, men jag kan inte ligga på rygg mer än max en minut pga bebistrycket
Nicholas mamma:/Smytt/Hopp/Milk: oj vad det närmar sig, jag vill också vara där
Har jag glömt nån? Kram till alla som vill ha/behöver
Själv ghar jag fått 25% sjskr men vågar inte ta upp det med chefen. MES! Ni vet jag kan väl bita ihop den tid som är kvar..
Nu är det fredag, barnen hos mig så jag är glad och ser fram mot helgen