Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Stor kram till dig Glimman!
Stor kram till dig Glimman!
Milk: Jag har själv aldrig varit med om att bli blå om läpparna, även om jag blir matt och yr av att inte kunna andas så djupt som jag ibland skulle behöva. Jag förstår att du vill prata med bm om detta och det tycker jag att du ska göra också. Bättre att fråga henne än oss, visserligen mycket kloka gummor, men inte erfarna som hon är ändå...
Kram!
God morgon!
Här är morgonen strålande vacker, men kall efter natten.
Hoppas att ni får en bra dag allihop!
Hej alla!
Nu har jag äntligen tid och ro till att sätta mig här med er en stund!
Än så länge har jag bara unnit läsa den här sidan och har då förstått att Eriam ska ha en stooor grattiskram!
Men Smytt behöver en stor styrkekram! Jag blir så ledsen när jag läser hur din svärmor beter sig när ni verkligen behöver stöd och uppmuntran!
Jag hoppas innerligt att det lilla extraskuttet inte kommer att ställa till det för er lilla. Det låter tyvärr som att svärmor är så pass arg och bitter att hon behöver trycka till andra runt omkring sig. Varför låta andra må bra när hon själv inte gör det?
Kram om och om och om igen!
Vad skönt Milk att det inte var något farligt, även om det är jobbigt!
Mammaat, du har ju världens sötaste!
Ja, njut nu Niccos mamma!
Oj oj, vad svårt jag har att hålla i huvudet allt jag vill kommentera! Jag tror jag har gått in i den så berömda bubblan. Jag har blivit glömsk även på jobbet!
Hur som helst är det roligt att läsa om er och jag skickar kramar till er alla!