Hej flickor! gemigsinnesro skrev 2011-01-01 00:51:42 följande:
Här blev det nyårsfirande hemma med föräldrar, sambo och barn. Trevligt värre...och bebis bestämde sig att stanna kvar till 2011 :). Men hur 17 gör man för att vräka henne nu då för nu är det fritt fram tycker jag?
Vi tog det också lugnt - väldigt lugnt: Jag, maken, Max och Loa stekte goa biffar, klyftpotatis och Lohmanders mjölkfria bearnaisesås till oss vuxna. Min mamma ligger tyvärr på sjukan med antibiotikadropp pga lunginflammation men hon mår mycket bättre av medicinen så det är ok.
Ang vräkning - sorry, vet inte hur man gör mer än klassikerna: sex, städa, uppförsbackar, hoppa, trappor osv. Men det funkar bara som påskyndning om det är på G.
Dynah skrev 2011-01-01 22:35:36 följande:
Hej allihopa!
Är sällan inne nuförtiden, men var tvungen att kolla hur det gått för Mamsie.
Ser att Tjatte går i väntans tider ;) kul, kul!!!
Finns det någon "list-polis" härinne får ni gärna lägga till under "Födda" och mitt nick följande:
Anton 100814
Som sagt, är sällan på Familjeliv, hinner knappt med min blogg och sen är det ju lilla Anton och resten av family som tar tid.
Men önskar er alla lycka till och God Fortsättning!!!!
Hej på dig! Kul att du kikade in i bloggen
Grattis till Anton! Jag orkar inte leta efter listan nu, är på väg att lägga mig, men kanske nån annan vill göra det?
Det klokaste jag kan göra nu är att lägga mig och hålla tummarna för att Loa sover och att Max spya ikväll var en tillfällighet, eller hur?
Gonatt söta tjejjer o god fortsättning!