Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
I dag har vi varit på mega utflykt hela familjen.
Åkte till Anten nära Allingsås tog museijärnvägen med ÅNGLOK (kan tro min tåg älskande unge 6 år i morrn var i himlen) till Gräfsnäs. Gick till Gräfsnäs slottspark och bara gick omkring i skuggan av träden. Alla njöt att skuggan inklusive Bella.
Sen gick vi och åt älg och vilt gryta på serveringen. MUUUUUUMS attans va gott det var. Kunde ha ätit en potion till hehe.
Så gick vi upp till slottsruinen och kollade runt, sen ned till vattnet och Nicco lekte massor på lekplatsen. Vi fikade och drack massa vatten, 27 grader i skuggan. Bella fick ligga i vagnen i bara blöjan och såg till att vagnen var i skuggan. Hon somande som en stock efter ren bölja och flaska. Sen vid 15 tog vi ångloks tåget tillbaka till Anten och hoppade in i en STEKHET bil (AC FTW!!!!!!) och åkte till Partilles Allum (köpcentrum) handlade födelsedags present till Nicco och Bellas farfar (en golvfläkt) och B vitaminer till mig och två par skor på Indiska och två Body/linnen på HM till Bella.....ni fattar...va?
HELDAG!!
Väll hemma stoppade jag Nicco i badkaret medans jag gav Bella ny flaska och bölja....Glaaaaad unge, hemma i svala sovrummet.
Sen tog jag och Bellis ett bad tillsamans och nu sover hon som en stock igen. Sval och ren =)
Faaaan (om ni ursäktar min franska) vilken underbar dag.
Glada ungar, glad sambo och helt påfylld av energi!!!
Jag hoppas ni alla har en minst lika bra dag som vi haft!!!
KRAM alla