Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Det finns ju hopp ända fram till mensen kommer, så jag håller tummarna
Bruna flytningar idag, känns ju bättre än röda, men ändå lite konstigt, hoppas inget e på tok...
Haha Smytt, du e för rolig
Försökte citera ditt inlägg med tips på män att undvika, men lyckades inte, fick iaf ett gott skratt
- 25 och sol, nu måste det bli lite varmare snart!
Vet ni, jag tycker att jag har tappat mina gravsymtom
Undrar om det är normalt eller om det är så att detta har stannat av? B-m har tel tid lite senare idag, skulle vilja kolla upp det. Gruvar mig för att ringa och gå dit för att kolla
Tack ska ni ha för tips, råd, stöd och exempel, ni e bäst
Har haft lite körigt med möten idag, men har gått ifrån och ringt till b-m på 2 olika ställen, inget napp idag trots deras telefontider. Får göra ett nytt försök imorgon.
I morgon är det 6+0 v 7, kanske för tidigt för att se ngt på vul. Men de borde ju ändå kunna kolla upp via ett blodprov att nivån är rätt utifrån den vecka jag är i. Skulle det ha avstannat borde ju nivåerna i kroppen/blodet sjuka, eller?
Det kanske inte är ngn fara på taket, men tycker iaf att det är lite konstigt att symtomen liksom dalar. Eller så är det så att det är mkt hormoner i början som påverkar en och att kroppen har hunnit ställa in sig mer och att det därför inte märks lika mkt.
Hoppas iaf att jag får kolla upp det innan helgen.