houseboatman skrev 2010-03-06 15:46:48 följande:
Absolut, om vi nu behöver ta testet.. dvs om inte mensen dyker upp ändå... innan Måndag eller Tisdag.... men då har vi bestämt att vi tar det. Usch, jag är nervös av flera skäl. Några som jag inte vill gå in på här men man kan säga som så mycket att vi inte riktigt är rätt fas än privat. Men oavsett så ser vi båda på det som så att det är ett mirakel om det inträffar så det är det enda som räknas igentligen !!! Kram till er alla !!!
välkommen hit houseboatman.
Jag har förstått att ert liv är lite trassligt ännu? Jag berättat om själv här på tråden tidigare, men vill bara berätta för dig (er) att jag separererade för ett år sen efter mer 20 års förhållande. Har fyra underbara barn. Första 4 månaderna var fruktansvärda (depression, medicin, intag, barnen vägrade prata med mig) Nu är det så annorlunda. Jag har barnen varannan vecka hos mig och nya kärleken och vi väntar en liten till sommaren. Barnen tycker det ska bli spännande och det mesta funkar otroligt bra. Ja det hade jag aldrig kunnat tro för 6 månader sedan då jag var en hårsmån från att sluta leva. Så tro mig- allt blir bättre och så småningom bra. Ett råd (vet ju inte alls vad ni har för situation). Ta hjälp- det gjorde jag (hade aldrig trott att JAG skulle behöva det. Men utan hjälp hade livet aldrig återvänt så fort - om alls. LYCKA TILL