Hej å goafton tjejjer!
Fler pergopinglor på G ser jag. Heja heja!
Här är de mens på G... jag känner det i varenda jävla finne som pluppar upp i ansiktet och i hårbotten
Enligt
bit.ly/ff_kurvan så hade jag ägglossning 15/1 - så med 8 dagars lutealfas är det mensdags typ 23/1.
Så VAFAN HAR JAG FINNAR REDAN NU FÖR?
Och underlivet känns... som überlindrig svampinfektion. Lite strävt, kli-svid, obekvämt.
Är det svampinfektion eller klimakteriet som spökar? Eller för lite sex
?
Annbom,
svägerskan pumpade ut mjölk i 4 månader och började sedan hobbyamma.
Hur i helvete hon bar sig åt fattar jag inte (snacka om envis), men hon bevisade att det kan gå!
Förresten är jag ett flaskbarn och jag blev inte så tokig. Eller, nja, lite tokig är jag väl när jag tänker efter. Men inte så dum
.
Vad mera... *gluttar i tråden*
Anna65 skrev 2010-01-19 19:05:21 följande:
Dottern har tagit fram följande artikel i dag och visat mig:
www.aftonbladet.se/wendela/barn/article645309... Var ska man dra gränsen vid provrörsbefruktning och äggdonation? Jag har inget svar, det är väl upp till var och en att bestämma ifall de har familj och vänner runt om kring som stöd och med i planeringen. Men ibland så tycker jag att det borde finnas en gräns eller inte??? Kram Annbom
Intressant artikel
Efter att ha läst den lutar jag nog åt att man nog kan kläcka ungar upp till 50 års ålder nu för tiden. En 50-åring idag är inte alls samma som det var för 50 år sedan!
Men 60 är nog.. känns inte bra. 40 är på tok för snävt i dagsläget.
Näh, jag röstar på 50. Vi får se vad jag röstar på när jag är 50+ istället för 50- ?
Nu är det dags att sova. Jag har mycket att ta igen, och dessutom tassar lilleman in till oss tidigare på nätterna nu och efter det slumrar jag bara utan djup god sömn.
*gäspar stort*
Gonatt!