Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Ny tråd
Hur går det för Elvsyssel och Anyah? Hoppas på plus för er
Ny tråd
Hur går det för Elvsyssel och Anyah? Hoppas på plus för er
Hej Tjejor
Har fått mens idag (nyss). Hade just börjat fundera på var den tagit vägen. 30 dagars cykel denna gång och det är väl nästan som det brukar. Fast jag tror att jag hade äl dagen före nyårsafton, det blir ju därför ganska lång lutealfas. Men har iofs inte vart så noga med att kolla äl så jag kan ju ha fel, har stickor hemma men inte använt dem, har mest gjort en bestämning själv utifrån äl känningar och ökad lust
Nästa vecka får vi köra på och hoppas på det bästa, kanske att simmarna kan leva några dagar och att det kan ta sig. Ser lite risigt ut för oss med dagar precis under äl, det är jobbresor och skidresor planerat på olika håll.
Ja, man kan ju undra hur viktig tajmingen är av simmare. Beror ju säkert på förutsättningar och kvalité, men varannan dag innan äl borde ju ändå täcka upp för möjligheten till ett plus
Anna, hoppas det gick bra på jobbet igår, du e duktig som tar tag i det trots att det känns jobbigt, kram
Ser fram emot bilder och rapporter av våra trådbebisar
Grattis Tålamod till lägenheten, va kul att flytta in Skulle själv behöva flytta, eller iaf iscensätta en flytt och rensa ut alla prylar som inte används. Har fullt överallt, garage, förråd skåp etc etc...