Smytt skrev 2010-01-18 15:29:58 följande:
Kikade in i gamla tråden för att se vad som skrivits där då jag såg att den var uppdaterad och hittade följande som Anna65 skrev igår: Nu är det väl dags att gå över till den nya tråden. Där ska vi ta nya tag och massor med plus väntar oss som så önskar. Alla de med mager ska må gott och alla de med sina små ska må kanon. Men de största kramarna ska de som inte kan gå mot plus just nu få och att den nya tråden ger de massor med positiva och lyckliga saker här i livet. Kan inte annat än hålla med dig till fullo Anna, - kan ju vara lite gravidhormoner här... men tårarna sprutar när jag läser detta, så enkelt men så fint skrivet och kännde genast att detta måste vi ta med oss in i vår nya tråd. Hoppas det är ok Anna! Kram på alla!
Helt ok, Tack.
Nu ska jag på besök till min arbetsplats, ett par år sedan jag var där.
Ska börja arbetsträna om 2 veckor.
Har en så fin kollega som jobbar över bara för att jag kan komma till jobbet när det är relativt få där inne. Har varit så nervös över hur det kommer att gå, är så bräcklig psykist fortfarande, men det var jag som tog initiativet i höstas för att det är dags nu.
Ett par tjejer har magar på jobbet nu och en av dem har samma BM som jag hade med prinsen, konstigt livet av alla 365 dagar så kommer jag att bli påmind ofta om det datumet nu.
Datum är ju bara datum eller hur.
Ett stort steg kommer jag att ta nu i alla fall och jag vet att det är så viktigt för mig för att komma dit.
Men som jag har skrivit innan så har jag och familjen bestämt att det här året är vårt år. Kramisar.