Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Har också hittat hit!
Har också hittat hit!
Skriver aldrig....men jag läser allt ni skriver. Ger massor av kramar till alla dom som behöver det lite extra just nu.
Har haft Äl i helgen. Allt har ju blivit så snurrigt efter MA:t så jag får väl se vad som händer denna gången. Försökte sexa så gott det gick....men men ett litet ägg kan ju alltid slinka igenom.
Kramar till er ALLA!!!
Hade LH-stegring...ägget släppte inte förrän 3,5 dygn senare.LH-stegringen avtog redan första dygnet. Därför (som jag säkert sagt innan...med risk för att bli tjatig) ska ta det som står på ÄL-testspaketet med en nypa salt. Där står det inom 48 timmar men det stämmer långt ifrån på alla...är det ett försäljningstrick månne???
Mamsie: jag beklagar att din dotter fick somna in ....gör ont i hjärtat Fick ni reda på vad orsaken kunde vara?
Hade en sån underlig dröm inatt. Drömde att jag födde fram det döda barnet. Kände riktigt hur det gled ur min kropp. Visste att den var död. Barnmorskor tog upp den och då var det ett lite större barn helt plötsligt. Jag reagerade på att det inte var likt mig, nästan ett vuxet ansikte, inte heller gulligt. Tänkte den tanken i drömmen. Ögonbrynen var mörka. Har fortfarande bilden från drömmen i huvudet. Barnet lyfte på handen och vinkade åt mig, sen bar dom bort det. Jag vaknade med ett ryck. Konstigt nog inte ledsen då, men nu känns den lite sorglig när jag tänker på den. Såg samma dag på tv om akutsjukvård och då fanns det ett prematur barn med. Min bonusdotter sa:"vad ful den är" Det var säkert en påverkan av det som gjorde drömmen...men ändå. Har läst att hjärnan alltid jobbar för en , aldrig mot...att drömmar är avgodo även dom läskiga. Men i detta fallet tycker jag min hjärna gott och väl kunde ha skippat den där sekvensen.
Mår illa idag. BIM den 9. Kan väl ändå inte må illa nu? Är det min hjärna som spelar mig ett spratt nu igen? Har svårt att tro på sånt....Iof har haft två förkylda barn hemma iveckan så det är säkert sjukdom på "G". Skriver imorgon mellan spyningarna
Är det inte bättre att mysa varje dag under ÄL? Om man nu har möjlighet lust och ork vill säga. En man kan oxå komma handy