Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Kul att följas åt i en ny tråd. Grattis till allt glatt som hänt och kram till alla er med lite tråkigare händelser.
Jag kom hem från sjukhuset idag. Blev inlagd igår då jag började blöda massor. Tur i oturen var vi ju förberedda på att det eventuellt kunde sätta igång efter VUL i onsdags då vi fick veta att det inte fanns någon där inne. Tänker att det skulle varit värre om vi inte gjort ultraljudet, jag hade trott att allt var ok och sen kom blödningen, vilken värre chock.
Blödde mycket hela dagen från kl 10 och väntade fastande hela dagen och kvällen att kroppen skulle sköta allt själv men kl 23 svimmade jag nästan på toa. Jag hade jätte dåliga blodvärden så jag blev snabbt sövd och skrapad. Slapp få blodtransfusion men det var nära. Är svag och skakig men ska nu föröska ta nya tag och komma iform igen, äta järn och nyttig mat.
Efter fyra skrapningar och missfall/ma så vill ju veta vad som är fel. Att bli gravid är inte problemet tydligen, det växer inte vidare....
Vet inte om de gör någon utredning då jag fyllt 39 och snart 40 år. Ska på återbesök om 6 - 8 veckor, får se vad de säger då.
Hur hemskt detta än blev så tänker man "kanske nästa gång....", konstigt.