Men kalas!
Jag är nämligen här nu och åker tillbaka till Sverige på tisdag och tar med mig vagnen hem då...
Ska jag köra runt lite o skita ner hjulen eller är det skit samma? Hade ju vart roligare att ta upp den hemma o visa sambon hur snajsig den är! :)
Jag har två resväskor fulla med andra babyprylar oxå eftersom min babyshower är på söndag, och jag råkade "behöva" en del annat till lillan... Tänkte att OM, har aldrig sett nån meeeen OOOM, där är nån i tullen i Sverige så borde det ju funka att säga att allt var presenter från babyshowern?
Sen funderade jag på en annan grej... Vet ni om det spelar nån roll om man har bebisen "med" sig eller inte? Rent tekniskt borde det ju inte spela nån roll eftersom man på biljetten får ta en väska plus en barnvagn...
OM det skulle kosta nåt, har ni nån aning om hur mycket?
Jag ringde Lufthansa och United som jag flyger med och enligt dem får jag ta en väska, betala 50 dollar för väska nr två, iom de nya reglerna sen 1 jan i år, OCH ta en barnvagn som jag checkar in...
Hur packade ni vagnen?
Jag köpte till en "resväska" till den som jag tänkte stoppa den i, med hjulen avtagna för att bli så platt som möjligt och sen stoppa den i plastpåsen de tillhandahåller samt fråga om "fragile" stickers?
Råd?