Samlingsplats för Urban Jungle ägare v 4.0
Måste bara berätta lite mera om Knodd. Köpte en swift där i sep-09. Men så fattades den lilla väskan som ska sitta på varukorgen baktill mellan hjulen...jag påpekade detta och de sa att de skulle kolla med leverantören...många turer fram och tillbaka å så i början av feb i år ringer de och säger att nu har det ÄNTLIGEN hört av leverantören de (Knodd) har tidigare påstått att de bara inte gick att få ett svar från leverantören. I alla fall gick det absolut inte att få någon väska för den tillverkas inte längre. Jaha...med allt strul och den långa tiden...alltså jag blev skitsur. Mailade till Knodd och ville ha någon kompensation i alla fall. Inget svar, några dagar senare inser jag att konkursen är ett faktum!
På vinst eller förlust så vänder jag mig till leverantören i Sverige Worldwise. Nästan genast får jag svar tillbaka. De har ALDRIG fått förfrågan av Knodd om väskan och de har haft massor med problem med Knodd som ej betalat sina räkningar i tid mm mm. Här har jag alltså i ca 5 månader trott att Knodd faktiskt kollat med leverantören men de har de inte alls. Hur vet jag nu att detta stämmer....jo väskan skickades till mig av leverantören i ett huj direkt efter jag bara skickat kopia på kvittot från Knodd.
Tänk vad besviken jag är på de som jobbade på Knodd som under hela 5 månader stod och ljög för mig. Är man verkligen så slipad och ointresserad av sina kunder.
Fy sjutton!
Vet att flera här har handlat på Knodd också...så lite inte på vad det sagt!