Samlingsplats för Urban Jungle ägare v 4.0
Jag har också försökt att pumpa däcken men det är jätte svårt, ska också be mannen om hjälp!
Jag har också försökt att pumpa däcken men det är jätte svårt, ska också be mannen om hjälp!
Jag har köpt en duo i färgen moss, är det någon som har några bra förslag/bilder hur man kan pimpa den på bästa sätt. Har en son på 13 månader och nästa kommer i juni (vet ej om det är kille eller tjej).
Har även en single i brunt som vi använder som extra vagn. Till den har jag bara en svart sittdyna (som jag ska ha kvar till duon). Har försökt att sälja den ett tag men ingen nappar. Är det för mycket att vilja ha 3 100 kr för en 07:a?
http://www.blocket.se/gavleborg/Urban_Jungle__07_25575772.htm?ca=5&w=1
Tycker ni att jag ska ändra nått?
Tack på förhand!
Frågar igen:
Jag har köpt en duo i färgen moss, är det någon som har några bra förslag/bilder hur man kan pimpa den på bästa sätt. Har en son på 13 månader och nästa kommer i juni (vet ej om det är kille eller tjej).
Vi köpte vårat uv skydd i juli för vi skulle åka till grekland på semester (Köpte även vagnen just därför) i två veckor med en liten kille på 8 månader. Skulle inte ha klarat resan utan den! Jag tyckte först att det var dyrt med 595 kr men det var värt varenda öre. Han sov mycket bättre då det blev lite mörkt i den på kvällen. Men kan ju även ha den lite öppen. Jag är super nöjd med det!
Jag har UJ´s egna :)
Jag har köpt både däck och slang på biltema, funkar kanon!
Är det någon som vet hur mycket shop.simpleworld.com/ tar för en singel klädsel?
Såg ett på blocket för någon dag sedan för 400 kr....
Det här svaret fick jag för längesedan av någon här på forumet:
Klädseln fixar du med vanisch soffa&matta, chassit med vatten och såpa...
Klädseln går bra att tvätta i badkaret med tvål och varmt/ljummet vatten. Liggdelslock + suflett går bra i maskin i 40 grader efter att man tagit ur den främre suflettbågen, den som fästs i själva vagnen. Ang suflett till sittdel så beror det på om den har suflettpinnar i metall som ej går att ta ur, tex min duo har en främre båge + en mittbåge i metall och mittbågen går inte att ta ur, då går det inte att tvätta i maskin. Men om den har mittbåge i mjukare material, som liggdelens suflett har, så går den i maskin den med. Inget sköljmedel dock!
Bonti har suncover