Samlingsplats för Urban Jungle ägare v 4.0
mammageno: Var lägger du ut foton? vill med se,länka hit in.
mammageno: Var lägger du ut foton? vill med se,länka hit in.
Tjusig vagn,ska bli spännande att höra vad du tycker om fast hjul fram .
jean: tyvärr så finns dom ej längre,tog slut och köps ej in till butikerna alls,inte ens på webbsidor finns dessa längre.
Ellie: varför då klibbigt och varmt???
finns iaf en här inne som köpt en sån här,men minns ej vem det nu var....
Ellie:nä,menade ju inte alls så,utan att har de gjorts som sittdynor av dessa,så borde det ju funka.
Mymemlan: hittade även samma säljare inne på blocket som säljer på tradera,kanske du kan skriva till denne om ev ett önske mönster på dyna?
http://www.blocket.se/stockholm/Vandbar_sittdyna_till_UJ__Bogaboo_mfl_33603332.htm?ca=4&w=3
Ellie: ja...lite i över pris kanske då jag sålde vår 2009 utköpt januari 2010 för 4000kr inkl regnskydd + ett tyg till då...
Har du fotat nya vagnarna? ser gärna foton med sonen i så man får se hur han får plats.
jo,det var den ju ifs,men spela roll,med ett beige tyg som extra och just ja en sittdyna med.
Men kolla: http://www.blocket.se/vi/33285338.htm?ca=15
Var ju någon som undrade om man kunde ha nyaste modellen på tyg/suflett på äldre chassi och tydligen så passar det jätte bra och vilket fint tyd med mönstrad insida .
MGn: aha,nä vet faktiskt ej,men du kan väl maila denna säljare och fråga?
Ellie: är ju inte alls menat så som du tydligt tolkar det till....men lätt att läsa mellan raderna och enbart acceptera inlägg som kanske bara håller med ens tankar och ideer... lessen blir jag iaf då du misstolkar mina inlägg hela tiden och då inte menat enbart här inne då......................................
Är det inte så att Elites tyg är kraftigare och mer tåligare än vanliga tygerna på de andra vagnarna?
sjukhus mamman: men konstigt,läste ju att det var det som var skillnaden typ...
mammamaris1981: var ifrån och när köpte du vagnen då?
Vårt ena bakdäck gick med sönder vid fästet och vi fick ut ett nytt däck från butiken där vi köpt vagnen,gick på garantin,värt att kolla,bara ett tips.
ja,åh! bara synd att fram hjulet är fast...
äh,blev ju tok fel på inlägget... =(