Samlingsplats för Urban Jungle ägare v 4.0
Någon som har provat "kidsit" ståbräda på swift, står att de ska passa uj singel och duo. Men inget om swift.
Någon?
Någon som har provat "kidsit" ståbräda på swift, står att de ska passa uj singel och duo. Men inget om swift.
Någon?
Tror du den passar en nyss fyllda tvååring?
Vill ha en "kidsit" men de kostar 1300:-
:-0
Går det att fästa en mjuklift på nått sätt försäkerheten i en swift. Har en phil and ted vibe mjuklift... Ska man sätta fast selen kanske?
För att jag ibland har nyfödd i.
Har en liggdel men kommer mest ha tvååringen i swiften men vill ibland kunna ha honom på ståbräda och nyfödd i mjuklift utan massa skrul.
Den ska ju gå att ha från nyfödd. Och åkpåse i april är väl lite väl tycker jag.
Vad har ni haft för mjuklift i uj duo? Min vibemjujlift känns för stor??! Plattorna på sidan åker in..??
Jag som köpte en för att lätt kunna bära in bebisen från vagnförådet. Och att ha i singelvagnen... Så typiskt! Man kanske kan ta bort sidoplattorna.
Ang fläcken.
Jag tvättade hela min fläckiga klädsel med flytande galltvål och diskborste och svamp! Blev som ny! Ställde in hela vagnen i duschen tog av hjulen och "diskade" dem och hela chassit med. Vårstädning! Så lite silicondpray på det
Får inte ur plattorna ur mjukliften
Uj duo. De har inte svarta fotstöd??????
Jag har tryckknappar på min swift 10. Men inga "makar" på sittdelen. Hur kommer det sig? 3 av mina vänner har precis likadant...