Bellbox skrev 2011-01-03 08:55:21 följande:
Explorer, är det en ny modell av P&T eller ser den ut som de övriga 3 (sport, vibe & Dash)
?
I så fall vet jag en komis som inte var så nöjd med upplägget på sport när barnen väl var sittande båda två... När den ena var bebis var den tydligen suverän men sen blev det krångligt och tråkigt för det syskon som satt bak... Bl.a har ju bak-passageraren fötterna i varukorgen (!)
Jag har en Duo från 06/07 som jag tycker fungerat fint, men kan inte svara för om den är bredare än 2010-modellen som kom från P&T... har inte annat än sett den ute på stan i stort sett.
japp, ny modell... jag är inte heller så förtjust i p&t upplägget med ett barn nere, känns skumt att ha barnet där..men vet varken ut eller in längre..
Bara att -11 var skrattretande liten, o då har vi ändå en smalis. O liggdelen var som sagt som en dockvagn..detta var då vår åsikt, finns säkert andra som tycker olika, men det ska ju känna srätt..älskar vår single, så känns så surt att inte få köpa en duo..men hoppas på att få se en äldre snart som jag kan få klämma lite på.
annars blir det väl en EW som jag inte tycker är så snygg på fotplattan..eller en explorer då som sambon vill