Samlingsplats för Urban Jungle ägare v 4.0
Hej! Jag har köpt en beg UJ duo 2008 och behöver köpa en ligginsats till den. Funkar ligginsatserna från 2009 till min vagn?
Hej! Jag har köpt en beg UJ duo 2008 och behöver köpa en ligginsats till den. Funkar ligginsatserna från 2009 till min vagn?
Ni som beställt UJ duo från Pramworld: Hur mycket fick ni betala för frakten??
Någon som vet om ligginsats från 2007 passar till 2009 vagn (duo)?
En fråga:
Kan man vinkla handtaget på dou vagnen -08 årsmodell?
Jag säljer nämligen en som jag själv köpt begagnad, men inte hunnit börja använda. De sa att det var en -08, men jag fick nyss ett mail från en tjej som frågasätter om det verkligen är en -08 eftersom man inte kan vinlka handtaget.
Vill inte ljuga i annonsen, trodde på säljaren som jag själv köpte av
Till er som beställt från Pramworld:
I lördags beställde jag vagn + annant. Idag har de dragit pengarna. När tror ni vagnen dyker upp?
Jag har ingen brådska, men blev plötsligt jätteivrig
Jag har hört att orginal regnskyddet till duon är värdelöst. Kommentarer? Vilket kan man köpa annars? hur funkar det med regnskydd om man har 1 liggdel och 1 sittdel??
Undrar också vad man köper för pump till däcken. gissar att det finns på tex babyland, men har fått för mig att nån sagt att man kan köpa billigt på tex Claes ohlsson.
Hörde också att man inte kan pumpa upp däcken lika hårt som en cykel, då smäller det! Stämmer detta??