Samlingsplats för Urban Jungle ägare v 4.0
Måste bara fråga, vad är det för skillnad på eliten och den vanliga singeln uj???
Måste bara fråga, vad är det för skillnad på eliten och den vanliga singeln uj???
måste bara fråga,när bytte ni över från liggdelen till sitt delen???
så han fick åka framlänges från 4,5 mån eller hade du någon vagn emellan?
Hjälp snälla!
Var iväg idag för jag skulle köpa myggnät/uv-cover till vagnen och i och med att vi har modellen från 09 så finns de inte längra :(
Men jag tänkte att jag ger mig inte än, är det någon som vet om det går att få tag på någonstans eller är det helt kört för oss?
bara de nyare
Dessa dras på med en dragkedja fram, de menar nog bara alla modeller
Ok tjejer behöver er hjälp här nu...
med stor sorg i hjärtat som vi har bestämt oss för att sälja liggdelen, lillan har blivit stor nu... Tänkte höra med er vad ni tycker är ett rimligt pris på en liggdel utav matruchka (tror jag den heter) som är väldigt fräsch och använd endast en vinter.
tack för svar!
Ok tjejer skulle behöva höra med er, vi har den vanliga singel vagnen från 09 men vi har haft problem med många punkteringar och nu så tycker jag att bromsen har börjat bli väldigt trög. Bromsen är svår att ta upp när man väl har haft vagnen bromsad och jag blir lika förbannad varje gång jag ska ta upp den då jag får slita och dra upp den med handen, foten går inte :(
Är det bara vi som har haft dessa problem eller är det fler?