Samlingsplats för Urban Jungle ägare v 4.0
Hej! Jag undrar om någon av er vet vad det kan kosta att byta innerslag på ett däck på uj? Tacksam om någon har svar! :)
Hej! Jag undrar om någon av er vet vad det kan kosta att byta innerslag på ett däck på uj? Tacksam om någon har svar! :)
Vet att det var någon som frågade tidigare, men kan inte se något svar...
Vad heter klädsel på engelska? (extra klädsel till vagnen)
Tack!
Har beställt en syskonvagn från pramworld nu! :) Var inne igår kväll och såg att även den bruna 2009 såldes för 399 pund så vi var tvungna att slå till. Kommer att köpa en liggdel begagnad här i sverige. Vill helst ha en i en annan färg och det gick inte att beställa som jag förstod det i det "erbjudandet".
Ett tips till er som står i ska beställa därifrån; googla discount code pramworld. Då får man fram en kod som jag tror gäller singelvagn 2010!?
Har ni tips på vilken färg liggdel passar med en brun syskonvagn? Kanske någon tom har bilder? :)
Trevlig helg!
Har pramworld höjt priset på den bruna double från 399 till 449 pund på rean? Skumt!
Är det någon som vet vart man kan få tag på den "hallonröda" liggdelen till en duo? Vet inte om det är någon särskild årsmodell som har just den nyansen?
Begagnat funkar utmärkt, helst i sthlms området. Har sökt genom blocket men inte hittat. Så om någon ser en så hojta gärna till! :)