Hjartesjalen skrev 2010-01-18 21:58:36 följande:
AHost, Precis, det e verkligen jatte obehagligt, o speciellt nar man gor allt man bara kan o det anda inte funkar...Madde, jga har ingen aning om vart vi ska bo, men far bara Steven ett jobb sa kommer vi hyra ett hus har vi tankt, bara vi far ha med vovvarna ocksa, men det gar sakert bra. Ja vi hoppas ju att hans ka kunna fa jobb i Sverige aven om det kan ta tid, bara vi kommer pa plats sa far vi leva pa min lon sa fort jag far jobb, man far ta en bit i taget o gora det basta av det.Charly, usch stackars liten o vara sa dalig, o maken ocksa, hoppas alla kryar pa sig snart!! Inte roligt o vara sjuk alls..Hoppas alla ni som e sjuka kryar pa er snart! Vi vaccinerade oss mot bade vanliga influensan o svinen for nagra veckor sedan, dom skulle ha ett sant vaccin emot magsjuka ocksa tycker jag.......Nu har jag fixat en smoothie med jordgubbar i, mumma kan jag saga, o sa sitter jag o vantar pa att min alskade mormor ska ringa, hon har ringt 20 ggr o prickat ratt varenda gang vi inte e hemma, o nu e vi hemma o nu ringer hon inte haha!
Jag har fixat mig en skål med jordgubbar och vispad grädde

Jag orkar inte vara 100% nyttig, jag har fortfarande några veckor kvar då jag kan äta hejvilt