30+ som fick första barnet 2006 *4*
Agnes har tid till skolsköterskan i mitten sv mars. Man fick fylla i en blankett innan med sjukdomar mm. Jag ska följa med henne.
Agnes har tid till skolsköterskan i mitten sv mars. Man fick fylla i en blankett innan med sjukdomar mm. Jag ska följa med henne.
Siggan: usch så gräsligt! Instämmer med de andras råd!
Kul att se dig Lia!!!
Mandra: i ert läge kan det ju bara bli bättre! Förstår att det jobbiga är att leva i lådor med provisoriska lösningar.
Vi hade också extrabarn igår och till och med Julia fick vara med när de byggde tågbana så jag kunde laga middag i lugn och ro!
Kaz: är nog enklare när man bor i hus och barnen är på olika våningsplan.
Agnes bästa kompis vill inte ha med Julia, Julia blir alltid så arg om hon inte får som hon vill så ibland kan jag förstå. Senast idag sa jag ifrån att Agnes får bestämma, och då fick inte Julia vara med.
Idag var jag med Agnes hos skolsköterskan. Hon kollade längd, vikt, hörsel och brukar kolla synen men eftersom A går hos ortoptist skippade hon det. Sedan frågade hon om kompisar, mat, motion och sömn. A är 113 cm och väger 21 kg. Hon ligger strax under -1 på längden och strax under medel på vikten. Följer sin längdkurva och viktkurvan är på väg neråt till -1. Helt proportionerlig helt enkelt!
PW: ikväll har hon sagt att hon vill börja rida i höst och sluta med skridskorna.