Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

Mandra: Välkommen att skriva mer i den här tråden om du vill, den är sluten så bara de som ärinbjudna kan skriva, om du inte är inbjuden så ska jag se till att du blir det!

http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/30plustradarnas-samlingspunkt-171/forum/m57460774.html

Ego: Hur är det med ytterkläder till era 06:or? Jag trodde att overall var uteslutet så A har haft jacka och thermobrallor, häromdagen fick hon ett bryt och sa att det var orättvist att Julia hade overall och inte hon.... jag köpte en Kaks till henne och hon blev överlycklig!!! Såg i hallen på skolan att det hängde en och annan overall även om de flesta kör med jacka och byxor.

• Gladhannapanna

Julia vill gärna sminka sig som mamma men där går verkligen gränsen!!!! De fick ngt läppglans med glitter i ngn myntautomat men det är borta/slut och vi anstränger oss inte för att köpa nytt. Dock har de fått ofärgat läppglans vid ngt tillfälle, det går ju bort på några minuter. Nagellack har de någon gång då och då.

• Gladhannapanna

Milla: han kanske är smittad av storebror? Typiskt!!!!

Jag känner mig inte helt hundra, lite rasslig i halsen. Den här veckan är det helt omöjligt att vara sjuk, fullt på jobbet hela veckan och två kalas i helgen! Dessutom dansuppvisning på torsdag...,

Måste kolla med er: Agnes är just nu helt odräglig, hon retar och slåss med syrran, kaxig och dryg mot oss och skiter i när vi säger till henne. Att hon fyller år på fredag och ska ha kalas i helgen spär på. Snälla! Skriv att det går över innan föräldrarna får totala sammanbrott!!!!

• Gladhannapanna

Asap: sexåringar går igenom en fas som kallas "lilla tonåren" så Ida är helt normal!!! Agnes är ju som sagt inte heller så lätt. Men de senaste dagarna har faktiskt varit lite bättre.

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*