Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Billabong: Det är bara under studierna, om man är hemma för vab så får man studiemedlet "gratis" på något vis men det måste vara minst en vecka i sträck. Samma om man är sjuk.

• Piggley Wink

Här har H kissat i sängen varje kväll i typ tre-fyra kvällar. Vi brukar kissa henne vid 22-23 men nu har hon redan kissat då . Undrar om det hänger ihop med humöret? Dvs den här utvecklingsfaaaaasen Jobbigt är det iaf . Nu är det dags att sova! Godnatt!

• Piggley Wink

Vi4: Skönt att du har mindre ont iaf. Gulle-E som tar hand om mamma <3

Kom till skolan 09.00 men precis när jag hoppat av spårvagnen ringde maken. De hade ringt från förskolan och sa att N hade magsjuka för han hade kräkts och haft diarre. Jag vände direkt och åkte hem, under tiden hämtade min pappa N så när jag kom hem rantade han omkring hemma och försöte ta fram gröt och tallrik för han var hungrig. Jag undrar om det verkligen är magsjuka eller om han fått fullkorn till frukost, han hade nämligen inte kräkts utan bara varit lös i magen. Det blir han ju av fullkorn. De har säkert fått för sig att göra havregrynsgröten av fiber-havregryn eller nåt . Jaja, jag hoppas han blir OK nu så vi kan åka till Sälen på onsdag.  Fick ett mms med film när H åker skidor för första gången idag, sötunge

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

asap: De går ner med en kamera i magsäcken och kollar. Genom munnen alltså, inte trevligt alls iaf inte om man som jag har starka kräkrexlexer.

Stackars liten T, klart mamman är nervös!

Mandra: Har du kollat med FK/csn? Nu är det verkligen er tur att vara friska!     

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Kanin: Jag fick också lugnande men det hjälpte inte (iaf inte tillräckligt) Underbart att få åka till Thailand!

asap: Läste fel, sorry. Jag skulle på att jag bara ser på ett öga.  

Pyttis: H har åkt både i blå och röda backar idag, sin andra dag på slalomskidor ever . Det ska bli så himla kul att åka dit imorgon och få se se henne live. Längtar efter den lilla terroristen Hjärta

Härligt med gympan kaz, det måste ju vara lättare som småsyskon som tittat på och vet hur det ska gå till. Härligt att äntligen få vara med.    

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Asap: här är sittliftarna stängda pga kyla Dock skiner solen så jag längtar tills det är min tur att åka!

• Piggley Wink

asap: Vi boostar N med välling innan vi lägger oss, då är han inte hungrig på morgonen och sover därför längre.... Ofta dricker han vällingen i sömnen, men E kanske inte gillar välling?

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Asap: Ja, när det bara var ett barn och det somnade om var det ju en sak, men nu är det (iaf här) stort fokus på att inte väcka det andra för tidigt varje morgon.

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*