Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Kaz: Hoppas du får vara ordentligt ledig efter den 21 då!

malin: Konstiga människor det finns, och vi får väl hoppas att T har rätt i att det inte finns så många som hon!

Imorgon är det tenta, sen är det JULLOV! N har 40.0 och morgondagen är iaf fixad, maken är hemma på morgonen, när han åker kommer min mamma hem och sen kommer hans mamma tills jag är hemma igen. Maken ska på julfest på jobbet så han kommer hem sent... 

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Kram Mandra. Skulle vilja ge dig också ett jullov!

Grattis till lillebror Kanin! Håller med övriga om känslorna...

Tack Assar, jag tror det gick good enough iaf.

Kram Vi4!

• Piggley Wink

Och jag blev jätteförvånad på förlossningen när det kom ut en med snopp, jag var ju helt säker på att det var en tjej till :-i

Grattis till E, Ela!

Kanin: jag har en gammal vän med fransk mamma, han heter Christopher. Helt olika uttal här och i fra men det funkar bra. En annan gammal vän från Frankrike har en lillebror som heter David, det är jättefint på båda språken tycker jag.

• Piggley Wink

God Jul! H har nog sett ungefär 10 sek per film i Kalle. Svårt att sitta stilla i väntan på tomten

• Piggley Wink

Pyttis: Vad härligt, vi var och badade i fredags, behövde röja av H lite för hon var alldeles stissig inför julafton Nu har simhallen stängt tills det blir vardag igen...

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Härligt med hoppkurs Drutten! Men inte visste jag att du var hästtjej. Här ska hästarna matas 24/7 för vi har dem hemma
    Nyttigt för pappan att åka själv med barnen ibland

• Piggley Wink

Drutten: Visst måste det vara skönt att rida på ridskola! Jag har bara en häst nu, hade fler innan, är utbildad ridlärare och har jobbat många år på ridskola... Nu blir det inte ens ridning varje dag, men jag har ändå svårt att tänka mig att inte ha egen häst. Hur ska jag då hitta en lika bra häst att rida? Jag tycker ju itne det är rligt att rida om jag inte har en bra häst så att jag kan utvecklas/utveckla hästen . Svår balansgång för hobbyn äter ju både tid och pengar

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*